Transport

1. Costul transportului

Taxa de livrare depinde de valoarea totala a comenzii dupa cum urmeaza:

  • Livrarea este gratuita pentru acele comenzi a caror valoare totala este egala sau depaseste valoarea de 300 RON.
  • Pentru comenzile a caror valoare totala este sub valoarea de 300 RON, taxa de livrare este de 14 RON la Easybox, iar pentru coletele cerute la domiciliu taxa de livrare este de 16 RON.

In plus, Cumparatorii pot beneficia de transport gratuit in cadrul unor evenimente speciale valabile in termenul specificat de pe site.

2. Metoda de livrare

Toate coletele sunt livrate de o firma de curierat calificata si specializata. In acest fel, Cumparatorii sunt asigurati ca pot obtine produsele pe care le-au comandat in cel mai scurt timp posibil si intr-un mod sigur.

3. Zone de livrare

Comenzile se livreaza numai si exclusiv pe teritoriul Romaniei.

4. Durata transportului

Comenzile sunt pregatite si livrate de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Livrarea se face in termen de maximum 3 zile lucratoare calculat de la confirmarea cu succes a comenzii. In cazul unor probleme logistice sau unei situatii de Forta Majora (conditii meteo nefavorabile, accident, s.a.), livrarea poate intarzia.

Atentie: Palomashop.ro nu este responsabil si nu poate fi trasa la ranspundere pentru intarzieri cauzate de firmele de curierat sau alte situatii independente de controlul operatorului, cum ar fi perioadele aglomerate.

5. Confirmarea comenzii

Fiecare Comanda este confirmata in cadrul unei convorbiri telefonice, pentru a verifica corectitudinea: produselor comandate, adresa de facturare si de livrare.

Daca Cumparatorul refuza confirmarea telefonica in trei zile lucratoare consecutive, Comanda va fi anulata.

6. Verificarea si ambalarea produselor

Fiecare produs este verificat calitativ inainte de expediere. Daca produsul nu indeplineste cerintele calitative, nu va fi expediat. Toti Cumparatorii vor fi notificati in aceste cazuri. Totodata fiecare produs comandat este ambalat adecvat si coraspunzator pentru livrare, ca sa ajunga in siguranta la destinatar.

7. Informatii despre Comanda

Daca aveti intrebari despre Comanda dumneavoastra, contactati-ne folosind una dintre urmatoarele canale:

Retururi

1. Cum pot anula o Comanda? (Cu cont client)

Daca ati plasat o Comanda si doriti sa o anulati, urmati pasii:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati contul dumneavoastra. Contul de client le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Va conectati la contul dumneavoastra “Contul meu”.
  • Accesati sectiunea “Istoric comenzi”.
  • Alegeti Comanda pe care doriti sa o anulati si accesati butonul “Anuleaza”.
  • Introduceti motivul anularii comenzii si apasati butonul “Continua”.

2. Cum pot returna produsul si sa primesc contravaloarea lor? (Cu cont client)

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa returnati si sa primiti contravaloarea produsului, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati contul dumneavoastra. Contul de client le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Va conectati la contul dumneavoastra “Contul meu”.
  • Accesati sectiunea “Istoric comenzi”.
  • Alegeti Comanda pe care doriti sa o returnati si accesati butonul “Returneaza”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa returnati. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Returneaza articolul”.
  • Alegeti motivul returnarii la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa returnati mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le returnati.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • La sectiunea “Metoda de rambursare” introduceti cu mare atentie urmatoarele informatii: Numele si prenumele beneficiarului contului, Denumirea bancii, Cont IBAN.
  • Apasati butonul “Trimite”.

3. Cum pot returna produsul si sa primesc contravaloarea lor? (Fara cont client)

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa returnati si sa primiti contravaloarea produsului, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati formularul retur. Acesta le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Completati corect campurile (Adresa de email sau numar de telefon, ID Comanda) si apasati butonul “Continua”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa returnati. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Returneaza articolul”.
  • Alegeti motivul returnarii la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa returnati mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le returnati.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • La sectiunea “Metoda de rambursare” introduceti cu mare atentie urmatoarele informatii: Numele si prenumele beneficiarului contului, Denumirea bancii, Cont IBAN.
  • Apasati butonul “Trimite”.

4. Cum pot inlocui produsul cu un produs identic? (Cu cont client)

Daca ati preluat Comanda, iar doriti sa inlocuiti produsul cu un produs identic, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati contul dumneavoastra. Contul de client pe care le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Va conectati la contul dumneavoastra “Contul meu”.
  • Accesati sectiunea “Istoric comenzi”.
  • Alegeti Comanda pe care doriti sa o inlocuiti si accesati butonul “Returneaza”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa inlocuiti. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Inlocuieste articolul”.
  • Alegeti motivul inlocuirii la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa inlocuiti mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le inlocuiti.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • Apasati butonul “Trimite”.

5. Cum pot inlocui produsul cu un produs identic? (Fara cont client)

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa inlocuiti produsul cu un produs identic, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati formularul retur. Acesta le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Completati corect campurile (Adresa de email sau numar de telefon, ID Comanda) si apasati butonul “Continua”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa inlocuiti. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Inlocuieste articolul”.
  • Alegeti motivul inlocuirii la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa inlocuiti mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le inlocuiti.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • Apasati butonul “Trimite”.

6. Cum pot schimba marimea produsului? (Cu cont client)

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa schimbati produsul cu o alta marime, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati contul dumneavoastra. Contul de client le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Va conectati la contul dumneavoastra “Contul meu”.
  • Accesati sectiunea “Istoric comenzi”.
  • Alegeti Comanda pe care doriti sa o schimbati si accesati butonul “Returneaza”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa schimbati. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Schimba articolul”.
  • Alegeti motivul schimbului la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa schimbati mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le schimbati.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • Alegeti marimea la care doriti sa schimbati marimea actuala.
  • La sectiunea “Metoda de rambursare” introduceti cu mare atentie urmatoarele informatii: Numele si prenumele beneficiarului contului, Denumirea bancii, Cont IBAN.
  • Apasati butonul “Trimite”.

7. Cum pot schimba marimea produsului? (Fara cont client)

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa schimbati produsul cu o alta marime, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati formularul retur. Acesta le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Cont client”.
  • Completati corect campurile (Adresa de email sau numar de telefon, ID Comanda) si apasati butonul “Continua”.
  • Alegeti produsul pe care doriti sa schimbati. La sectiunea “Ce vrei sa faci cu acest produs” alegeti optiunea “Schimba articolul”.
  • Alegeti motivul schimbului la sectiunea “Motiv” si introduceti cantitatea la sectiunea “Cantitate”.
  • Daca doriti sa schimbati mai multe produse, atunci repetati pasii de mai sus pentru produsele pe care doriti sa le schimbati.
  • Apasati butonul “Continua”.
  • Alegeti marimea la care doriti sa schimbati marimea actuala.
  • La sectiunea “Metoda de rambursare” introduceti cu mare atentie urmatoarele informatii: Numele si prenumele beneficiarului contului, Denumirea bancii, Cont IBAN.
  • Apasati butonul “Trimite”.

8. Cum pot schimba produsul cu un alt produs?

Daca ati preluat Comanda, dar doriti sa schimbati produsul cu un alt produs, urmati pasii de mai jos:

  • Accesati urmatoarea pagina: https://www.palomashop.ro
  • Accesati formularul de contact. Acesta le gasiti in partea de jos a paginii, la meniul “Asistenta”.
  • Completati corect campurile si bifati ca sunteti de acord cu prelucrarea datelor personale.
  • Apasati butonul “Trimite”.

9. Cum trebuie sa impachetez produsul daca doresc sa-l returnez?

La ambalarea produsului, luati in considerare urmatoarele aspecte:

  • Impachetati produsul in ambalajul original. Daca produsul are alte accesorii, puneti-le inapoi in ambalajul original.
  • Acoperiti ambalajul original cu un material adecvat pentru ambalare (hartie, sacosa, etc).
  • Pe acest ambalaj protector lipiti AWB-ul.

10. In ce stare pot returna un produs?

In ceea ce priveste starea produsului, acordati atentie urmatoarelor:

  • Produsul sa nu prezinte defecte, deteriorari, urme de uzura, urme de purtare, talpa murdara etc.
  • Produsul prezinta toate etichetele atasate.
  • Produsul sa fie in starea initiala.

11. Cat timp am sa returnez produsul comandat?

In termen de 14 zile calendaristice incepand de la data primirii produselor, Cumparatorul are dreptul de a se returna produsul.

12. Cine este responsabil pentru expedierea returului si cine suporta costul transportului?

Cumparatorul este responsabil sa aleaga ceea mai optima metoda de transport pentru returnare. Modalitati de transport eligibile sunt urmatoarele: Firmele de curierat sau Posta Romana. Cumparatorul suporta cheltuielile de transport in orice caz. Daca Cumparatorul nu suporta taxa de expediere a returului, coletul nu va fi preluat.

Atentie: Nu acceptam colete expediate cu ramburs!

13. Unde trebuie sa tramit coletul de retur?

Coletele de retur trebuie trimise la urmatoarea adresa: PALOMA IMPEX SRL, Localitate: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Judet: Harghita, Piata Libertatii Nr. 21.

14. In cat timp primesc contravaloarea produsului?

In termen de 14 zile calendaristice primiti contravaloarea produsului in contul mentionat de Cumparator.